en vanlig söndag

Så vad händer en vanlig söndag i mitt lilla liv då... ja hmm vaknade av att katten hoppade runt på sängbordet och tuggade intensivt i sig allt som är av plast bara för att väcka matte och husse så att hon får mat.
Frukost i all enkelhet och sedan lite slö, duschar, fixar lite med ett och annat och sedan en sväng till Ikea med pappa. Inköp blev lite mat på Coop, diskborste, disksvampar och diskmedel på Biltema, skärbrädor, dörrmattor, badkarshylla från Ikea och så smörgåsgurka och pesto från Ikeas matbutik.
Nu sitter jag här och har inte så mycket att göra men skriver lite blogg medan jag väntar på att mina bilder från Japan ska vara färdig köpierade till datron. Så det kanske dyker upp lite bilder här snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0