Full fart

Det har abra gått tio dagar sen jag kom hem från min långa resa. Och redan är det 110% som gäller.
Var ledig en dag när ajg kom hem sen jobb. Och jag har jobbat både op Ica och dagis. Skulle vilja ha lite mer tid att fixa med saker hemma. Men det får bli nu i helgen när jag är ledig söndag,, måndag och tisdag. Men saken är den att vi måste fixa lite nya möbler, så som skrivbord, bokhyllor och något att ställa TV:n på och en massa andra saker. Men när man inte ha någon bil så är det lite svårt att åka iväg och handla såna saker själv. Så det gäller att fixa så att man kan åak tillsammans med mamma och pappa eller låna deras bil.
Förutom det lilla faktum att vi har flyttkartonger och saker lite här och var och ingen ordning alls så gilalr jag verkligen vår nya lägenhet. Det är högt till tak och snygga tapeter i alla rum. Fast vi har inte bott här så länge ännu, så man kanske inte ska gnälla över att vi inte har kommit i ordning helt. Och dessutom har jag jobbat massor och Patrik pluggar och skriver tentor.

idag ska de komma och fixa vår telefon som de så dyrt och heligt lovade skulle fungera redan den 2 jan när vi flyttade in. Men de har minsan inte fungerat. Jag ringde nämligen redan i november förra året för att fixa så att det verkliegn skulle fungera med telefonen den 2jan i år. Och det skulle ju var så enkelt så det vara inget problem. Men nej då ingen telefon.

Sen är det ica som står på schemat idag. Men jag har en trevlig och rolig helg att se fram mot. Fredag ska jag jobba på dagis och efter det ska vi kolla lite möbelaffärer och se om vi kan hitta det vi behöver. Så blir det väl en fika på stan, lite god mat och en film eller så på kvälle. På lördag så är det Ica mellan 10-16 som gäller. Sen träffa Lisa för att gå på bio!! Det blir filmen Benjamin Buttons otroliga liv. Det ska bli kul. Och på söndag ska jag träffa Eva!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!



Jag hamnade på din blogg efter att ha googlat lite på Lindorff. Du skulle inte rekommendera det stället va? Jag är lite nyfiken på vad det är för företag, hur folket är som jobbar där, och lite nyfiken på vad du hade för tjänst osådär :) vore nice om du har lust att svara, och till stor hjälp!



Ha det fint!



2009-01-14 @ 15:43:20
Postat av: Eme

Ja du Lina...

Eftersom du inte ah lämnat någon länk eller så, så vet jag inte var jag ska skriva mitt svar. Men återkom med det så kan jag berätta vad jag tycker och tänker!



// Emelie

2009-01-14 @ 23:58:06
URL: http://emes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0