Sista dagen i Japan

Ja detta är vår sista dag här i Japanland. Vi har varit mycket japanska idag varit i det stora shopingcentrat här i Okazaki. Och handlat en massa massa precis som man gör här i japan. Min bror säger det att japaner är tokiga i att handla saker, och det är helt klart sant. Det shopingcentrat som vi var i tycker jag var enormt stort men det är tydligen inte alls så stort i gemförelse med det största som finns i typ Tokyo och andra storstäder. Okazaki är ju en mindre stad.

Men jag måste som sumeringe på resan säga att det har vait spännande och roligt men också stundoms ganska slitsamt att resa runt så pass mycket som vi har gjort. Men på det stora hela har resan varit bra och jag tycker att dte har varit kul, men det har varit lite jobbigt att det är så svårt att få vettig vegismat här i detta land. Vilket är lite jobbigt.
Men nu är det dax att krypa ner i sängen för att sova för imorgon blir det tidig morgon och hemresa.


På detta hotel både började och slutar vår resa genom Japan, AB Hotel i Okazaki.

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

åkte till luleå och jobbade :P

asså lycko dig som e utomlands :P

2009-01-08 @ 01:13:42
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Henrik Lindmark

:P vet hur de känns skönt att vara ledig och jobbigt att jobba men sånt e livet :D

2009-01-10 @ 23:14:52
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0