En lång lördag med lite av varje...

En lång lång dag på jobbet idag. 07.30-19.15.Det är en ganska kontig känsla att jobba så många timmar och sedan komma hem. Man är liksom trött men ändå inte för egentligen är ju inte klocka så mycket men ändå har man varit upp och jobbat och gjort saker hela långa dagen från tidig tidig morgon. så nu sitter jag i alla fall här framför min dator och funderar lite på vad jag ska skriva om.


Jag har ju glömt att berätta om att jag har kommit in på min utbildning som jag har sökt till hösten! Det ska bli så kul! Längtar!!!

Läs mer här!


Idag är det mindre än en månad kvar tills vi åker till Prag och mindre än en månad tills jag fyller 28. Hmmm var tog tiden vägen? Hur har jag hunnit bli så gammal??


Imorgon är jag LEDIG!!! Jippi! Vad skönt. Har en massa på Att-göra-listan. Städa, tvätta och fixa i ordning hemma, träffa Karin och fika, fixa några saker på stan och så där. Men det är så skönt att vara ledig. Har kört en riktig jobbig vecka med massa jobb nu och har en ganska mastig vecka framför mig också.
 


 

Kommentarer
Postat av: Sockerklump

Grattis! Riktigt kul att du kommit in på utbildningen, det måste kännas sweet! Nannie och jag funderar på att tågluffa bort mot östeuropa framåt höstkanten (om vi får råd vill säga) tar gärna emot tips på guldkorn!

2009-05-24 @ 13:07:23
URL: http://sockerklump.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0