Tenta tenta...

Ja då har man skrivit sin första salstenta på typ 6år eller något sånt...
När jag läste på universitetet så hade vi salstentor första terminen och sen har jag nog inte haft så många fler salstentor... det var mestadels hemtentor underresten av min studietid.
Men nu har jag som sagt skrivit tentan och jag tycker nog att det känns som att det gick ganska bra. Men man vet ju aldrig. Men vi håller tummarna.
Så nu är jag hemma i helgen och är LEDIG!! Så skönt så idag blir det lite städa, tvätta, och fixa, sen lite fika med en kompis på stan och handla lite saker.
Imorgon ska jag på dansföreställning på Konsert och Kongress i Linköping, Douar med Accrorap.

Så nu ska jag ta och dammsuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0